FANDOM

Agnieszka Włodarczyk (ur. 13 grudnia 1980 roku w Sławnie) – polska aktorka i piosenkarka.

BiografiaEdytuj

Pochodzi z Darłowa. Gdy miała dwa lata, jej rodzice rozwiedli się. Ojciec, marynarz, nie interesował się rodziną. Kiedy jej matka Anna Stasiukiewicz (ur. 1961) - menadżerka córki, ponownie wyszła za mąż, rozpoczął się okres przeprowadzek do Ciechanowa, Poznania, nadmorskiego Darłowa, gdzie nadal mieszka jej bliska rodzina, i Warszawy, gdzie uczęszczała do czterech szkół podstawowych. Jako piętnastolatka, wkrótce po tym jak została wybrana Miss Nastolatek, 26 marca 1996 roku zadebiutowała w przedstawieniu Janusza Józefowicza Tyle miłości na scenie Teatru Studio Buffo w Warszawie, wystąpiła także w musicalu Józefowicza Metro, pojawiła się w teledysku K.A.S.Y. do piosenki "Reklama" (1996) i trafiła na kinowy ekran w filmie sensacyjnym Macieja Ślesickiego Sara (1997) jako córka gangstera (Marek Perepeczko) u boku Bogusława Lindy i Cezarego Pazury.

Rozgłos przyniosła jej rola Agnieszki, siostry Czarka (Cezary Pazura) w sitcomie Polsat Macieja Ślesickiego 13 posterunek (1997-98, 2000). Niedługo potem zdała maturę eksternistycznie. Można ją było zobaczyć w spektaklach Teatru Telewizji: Leszka Wosiewicza Cesarska miłość (1998) z Danielem Olbrychskim i Anną Seniuk, Marka Koterskiego Nas troje (2000) u boku Katarzyny Figury oraz Czerwone komety (2007) w reżyserii Andrzeja Strzeleckiego z Małgorzatą Kożuchowska, Anną Seniuk, Piotrem Fronczewskim i Wojciechem Malajkatem.

Po gościnnym występie w serialu Polsat Waldemara Dzikiego Pierwszy milion (1999) i fabularnej wersji (2000) jako kusząca blond piękność, operze mydlanej TVP 2 Na dobre i na złe (2000) i sitcomie Polsat Świat według Kiepskich (2000), zagrała postać uczestniczki konkursu Miss Venus i studentki filozofii, która zupełnie nie dba o swój wygląd w serialu Polsat Zostać miss (2001, 2003). W 2001 roku przyjęła rolę Wiktorii "Wiki" Potoczny, siostry księdza Adama (Bogdan Brzyski) w telenoweli TVP1 Plebania. W komedii Olafa Lubaszenki E=mc² (2002) pojawiła się jako Stella, dziewczyna "Ramzesa" (Cezary Pazura). W sitcomie TVP1 Czego się boją faceci, czyli seks w mniejszym mieście (2005) wystąpiła gościnnie w roli Olgi Wojnowskiej "Wenus". W melodramacie komediowym Nigdy w życiu! (2004) wcieliła się w postać druga żony Kozłowskiego (Jan Frycz), byłego męża Judyty (Danuta Stenka). Zagrała właścicielkę baru w serialu Polsat Dziki (2004) i jego sequelu Dziki 2. Pojedynek (2005).

W latach 1997-2001 spotykała się z prezenterem telewizyjnym Rafałem Kosińskim. Od 2005 roku jest związana z Jakubem Sićką, który zajmuje się reklamą.

Od marca 2007 brała udział w teleturnieju muzycznym Polsat Jak Oni śpiewają, w którym zwyciężyła. 30 listopada 2007 w sklepach muzycznych ukazał się jej pełny debiutancki album Nie dla oka, wydany przez wytwórnię płytową My Music. Wzięła udział wspólnie z Krzysztofem Globiszem w jednym z odcinków Szymon Majewski Show. Poprowadziła również razem z Przemysławem Babiarzem wybory Miss Polonia 2007. Wzięła charytatywnie udział w spocie reklamowym FUNDACJI POLSAT pod tytułem "Wystarczy chcieć".

DyskografiaEdytuj

2007 - "Nie Dla Oka"

SingleEdytuj

L.P. Tytuł
1 "Zawsze Byłam"
2 "Bez Makijażu"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki