Fandom

WIM Wiki

Emmanuel Moire

3971stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Emmanuel Moire urodzony 16 czerwca 1979 w Le Mans we Francji.

Biografia Edytuj

Od dziecka pasjonował się muzyką, wraz z bratem wychowany został na muzyce klasycznej. Pobierał praktyki kształtujące go na autora-kompozytora-wykonawcę. Jest artystą bardzo uzdolnionym. W 2004 roku wziął udział w castingu do musicalu Le Roi Soleil (Król Słońce) i dostał główną rolę - Ludwika XIV. W 2006 roku był nominowany do nagrody NRJ Music Awards. Został zaproszony do współpracy nad wspólną piosenką "L'or de nos vies", która miała wspierać ludzi walczących z AIDS. Po jej premierze triumfujący Emmanuel i cała grupa powróciła na scenę Palais des Sports 22 września 2006 roku, po to by w następnych miesiącach ruszyć w nową trasę koncertową. Po zakończeniu występów 13 listopada 2006 roku Emmanuel Moire wydał swoją pierwszą płytę zatytułowaną "Là où je pars", którą promował singel "Le Sourire". Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych wykonawców francuskich. Nominowany był do nagrody NRJ 2008 w kategorii Artysta roku. Emmanuel wystąpił na Sopot Festival 2007 z piosenką "Ça me fait du bien", zajmując 2 miejsce w rywalizacji o Słowika Publiczności.

Albumy Edytuj

  • 2006: Là où je pars

Poprzednik
La Nouvelle Star
Reprezentant Francji na
Następca
Damien Sargue
Poprzednik
Brak udziału
Reprezentant Monako na
Następca
Brak udziału

Udział w Internetowym Festiwalu Piosenki Edytuj

9. IFP Francja Etre a la hauteur Ego_pl Półfinał
9. IFP Francja Tant Qu`on Reve Encore Avatar Półfinał
15. IFP Francja Merci Susu 14 miejsce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki