FANDOM

Katharine Hope McPhee - ur. 25 marca 1984r. w Los Angeles, amerykańska piosenkarka, aktorka, autorka tekstów, modelka a także osobowość telewizyjna.

Dotarła do finału 5 edycji American Idol, w którym przegrała z Taylor'em Hicks'em.

Katherine McPheeEdytuj

Po przegranej w Idolu, Katherine związała się z wytwórnią płytową RCA Records. Już po roku wyszedł jej album Katherine McPhee. Album zagościł na drugim miejscu Billboard 200 Albums Chart, oraz sprzedał się w 378,000 egzemplarzach. Pierwszym singlem Katherine był Over It, który już w dzień premiery znalazł sie na 29 miejscy Bilboard Hot 100. Teledysk Over It został hitem w stacjach TRL oraz VH1, a także przez 12 tygodni okupowal 1 miejsce w MTV Asia's Pop 10 Charts. Wkrótce singiel Over It pokrył się złotem. Drugim singlem z debiutanciej płyty Katherine została piosenka Love Story.

UnbrokenEdytuj

Drugim albumem Katherine McPhee jest krążek zatytułowany Unbroken. Po ubieglorocznym zerwaniu kontraktu z RCA Records, McPhee związała się z Verve Forecast Records, które to właśnie wydaje jej najnowszą płytę. Premiera albumu planowana jest na 16 października 2009 roku. Pierwszym singlem płyty jest Had It All.

Preselekcje do IFPEdytuj

Katherine McPhee startowała w pierwszej edycji Pre Davioz'a. Zajęła w nich 4 miejsce, uzyskując liczbę 43 punktów.

16. IFP United-States flag Love story Emcio Półfinał

Więcej z Fandomu

Losowa wiki