Fandom

WIM Wiki

Lucas Grabeel

3971stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lucas Stephen Grabeel (ur. 23 listopada 1984 roku Springfield w Missouri - USA) - amerykański aktor i wokalista.

BiografiaEdytuj

Jego rodzice to Stephen i Jean Grabeel. W wieku szkolnym razem ze swoją siostrą zaczął wykonywać piosenki, gry, i reklamy, które pokazywali rodzinie i przyjaciołom. Uczęszczał do Logan - Rogersville elementarnej i małej szkoły. W szóstej klasie zagrał Colina z „Tajemniczego ogrodu” na szkolnym kółku teatralnym. Jego pierwszy poważny ról był Dodger z „Olivera Twista”, którego grał w Springfield Little Theatre. Lucas kontynuował grę w teatrze regularniej uczestniczył w jeszcze 8 spektaklach przed ukończeniem liceum. Był działaczem młodej trupy teatralnej Y.E.S. przez 5 lat. W tym czasie, również uczęszczał na zajęcia z uczenia teatralnego tańca, gry i improwizacji aktorskiej. W 2001 roku zagrał w serialu „Tajemnice Smallville” jako Młody Lex Luthor, w 2004 roku w „Halloweentown High” jako Ethan Dalloway. Najbardziej zapamiętany jest jednak jako odtwórca roli Ryana Evansa z „High School Musical”, którą grał w roku 2006 i kontynuuje ją w 2007 w „High School Musical 2” i w „High School Musical 3: Ostatnia klasa”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki