Fandom

WIM Wiki

Miley Cyrus

3971stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Miley Ray Cyrus (ur. jako Destiny Hope Cyrus, 23 listopada 1992 w Nashville - USA) – amerykańska aktorka i piosenkarka. Znana głównie z roli Miley Stewart w serialu Hannah Montana. Jej ojcem jest Billy Ray Cyrus.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w Nashville w Tennessee. Jest córką piosenkarza country Billy'ego Raya Cyrusa i Leticii "Tish" Cyrus (z domu Finley) oraz wnuczką Rona Cyrusa. Ma dwoje starszego przyrodniego i dwoje rodzonego rodzeństwa. Mieszka w Los Angeles i na 500-akrowej farmie w Nashville. Rodzice nazwali ją Destiny Hope, ponieważ wierzyli, że będzie dokonywać wielkich rzeczy. Jako że przylgnęło do niej imię "Smiley" (ang. 'uśmiech'), w skrócie "Miley", w 2008 zmieniła swoje dotychczasowe imiona Destiny Hope (ang. 'przeznaczenie' i 'nadzieja') na Miley Ray.

MuzykaEdytuj

24 października 2006 wytwórnia Walt Disney Records wydała składankę utworów z serialu Hannah Montana. Zawierała ona osiem utworów z serialu. Album został później wydany drugi raz jako świąteczne wydanie zawierający dodatkowy utwór - Nobody's Perfect. Cyrus otworzyła koncert zespołu Dziewczyny Cheetah w 2006 roku.

26 czerwca 2007 został wydany album Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus.

W kwietniu 2008 Miley była zajęta nagrywaniem nowego albumu zatytuowanego Breakout. Album został wydany 22 lipca 2008.

DyskografiaEdytuj

2007 - "Hanna Montana 2"

2008 - "Breakout"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki