Fandom

WIM Wiki

Monrose

3971stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Monroseniemiecki girlsband powstały w roku 2006 z inicjatywy programu Popstars. Debiutancki krążek artystek, "Temptation" (2006), wydany w grudniu 2006 pokrył się platyną w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Zespół stał się popularny w Europie Środkowej dzięki takim hitom jak "Shame" czy "Hot Summer". W skład zespołu wchodzą trzy dziewczyny pochodzenia niemieckiego: Mandy Capristo, Senna Guemmour i Bahar Kizil. Mandy urodziła się 21.03.1990 w Monachium, Senna Guemmour ur. 28.12.1979 we Frankfurcie, a Bahar urodziła się 05.10.1988 we Freiburgu.

HistoriaEdytuj

Zespół powstał z inicjatywy niemieckiej wersji programu Popstars; grupa miała być odzwierciedleniem innego girlsbandu założonego w poprzedniej edycji tego programu, który odniósł ogromny sukces na arenie krajów niemieckojęzycznych — No Angels. Zasady show były niezmienne jak przy tworzeniu zespołu No Angels; jury złożone z niemieckiej gwiazdy Niny Hagen, producenta muzycznego oraz choreografa, spośród ponad 5 tysięcy wokalistek, które zgłosiły się na casting, wybrało 20 najzdolniejszych dziewcząt nadające się na stworzenie prawdziwego, popowego zespołu. W każdym odcinku programu jedna z kandydatek odpadała formując w ten sposób zespół. Nagrodą show było nagranie studyjnego albumu na wybrane rynki europejskie. Gdy pozostało sześć zawodniczek zaczęto nagrywać alternatywne wersje na debiutancki album Temptation oraz zaczęły się zdjęcia na okładkę i teledysk pierwszego singla "Shame".

W ostatnim odcinku programu, we wtorek 23 listopada 2006 roku, jury spośród sześciu potencjalnych dziewcząt mogących zrobić karierę międzynarodową wybrało trzy najzdolniejsze — Mandy Capristo, Senna Guemmour oraz Bahar Kızıl, które utworzyły zespół Monrose. Pozostałe: Arjeta Zuta, Katarzyna Zinkiewicz i Romina Reinhardt odpadły.

DyskografiaEdytuj

2006 - "Temptation"

2007 - "Strictly Physical"

2008 - "I Am"

SingleEdytuj

L.P. Tytuł
1 "Shame"
2 "Even eaven Cries"
3 "Hot Summer"
4 "Strictly Physical"
5 "What You Don't Know"

15. IFP Niemcy Dangerous Cinek Półfinał

Więcej z Fandomu

Losowa wiki