Fandom

WIM Wiki

Natalia (belgijska piosenkarka)

3971stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Natalia (wł. Natalia Druyts; ur. 3 grudnia 1980 roku w Oevel-Westerlo). Piosenkarka belgijska.

Biografia Edytuj

Studiowała kierunek "Tłumacz angielsko-hiszpański", lecz zrezygnowała na rzecz jej kariery muzycznej. W roku 2003 przeszła eliminacje do popularnego belgijskiego programu Idool 2003. Doszła do finału, lecz nie wygrała. Zajęła 2. miejsce, a Idola wygrał Peter Evrard.

W 2004 roku Natalia postanowiła zawalczyć o bilet na Eurowizję, która odbyła się w Stambule. Jej piosenka "Higher than the sun" doszła do finału preselekcji belgijskich Eurosong 2004, ale i tu nie wygrała. Zajęła drugą lokatę, a preselekcje wygrała Xandee z piosenką "1 life".

W 2006 roku została zaproszona do programu Sterren op de Dansvloer (odpowiednik "Tańca z Gwiazdami"), gdzie wraz z partnerem Pascalem Maasen doszła do Wielkiego Finału, lecz i tu jej się nie udało wygrać. Ostatecznie zajęła 2. miejsce.

Konkursy internetowe Edytuj

Uczestniczyła w preselekcjach do 11. Internetowego Festiwalu Piosenki (preselekcje Scott'a). Jej piosenka "I've only begun to fight" doszła do półfinału, lecz go przegrała. W rundzie o 3. miejsce wygrała z Belle Perez 16:10 i ostatecznie stanęła na najmniejszym stopniu podium.

Poprzednik
Brak udziału
Reprezentant Belgii na
Następca
Brak udziału

Więcej z Fandomu

Losowa wiki