FANDOM

Natasha Bedingfield

Natasha Bedingfield

Natasha Anne Bedingfield (ur. 26 listopada 1981) – angielska piosenkarka i autorka tekstów. W dniu 21 marca 2009 poślubiła amerykańskiego biznesmena Matthew Robinsona.

Kariera Edytuj

Zadebiutowała w latach 80. jako członkini zespołu chrześcijańsko-rockowego The DNA Algorithm tworzonego przez artystkę i jej rodzeństwo: Daniela oraz Nikolę Rachelle. Od lat 90. wokalistka nagrywała piosenki rock i gospel dla Hillsong London Church.

Swój pierwszy, solowy album Unwritten Natasha nagrała w roku 2004. Główne brzmienia muzyczne na albumie to wolne Pop rock inspirowane muzyką R&B, które doprowadziły do dołączenia artystce tytułu światowej gwiazdy ze sprzedażą samego debiutanckiego krążka w ilości ponad 2,5 miliona egzemplarzy. W 2007 Bedingfield została nominowana do nagrody Grammy za "Najlepszy żeński występ pop" z piosenką "Unwritten". Drugi album wokalistki, "N.B." (2007), promowany był przez trzy utwory: "I Wanna Have Your Babies", "Soulmate" i "Say It Again", które nie zajęły miejsca w Top 5 brytyjskiego notowania najlepiej sprzedających się singli.

Natasha Bedingfield promuje światową akcję humanitarną "Stop the Traffik", która pomaga głodującym dzieciom. Kampania prowadzona jest przez matkę artystki pod nazwą "Global Angels". W roku 2008 wzięła udział w nagraniu charytatywnej piosenki "Just Stand Up", z której dochód został przekazany instytucjom pomagającym osobom żyjącym z nowotworem.

Udział w Worldvision Song ContestEdytuj

Poprzednik
Sugababes
Reprezentant Wielkiej Brytanii na
Następca
David Jordan