FANDOM

No Angels - niemiecki girlsband powstały w 2000 roku w programie "Popstars". W skład zespołu wchodziły wtedy: Nadja, Lucy, Sandy, Jessica oraz Vanessa.

No angels

No Angels (2008)

Skład zespołu Edytuj

Poprzednie członkinieEdytuj

Kariera Edytuj

Ich pierwszy singel "Daylight In Your Eyes" stał się przebojem w wielu krajach europejskich oraz znalazł się na 36 miejscu listy "Billboard Hot 100". Owa piosenka po 2 dniach sprzedaży w Niemczech zdobyła miano Złotej Płyty oraz przyniosła dziewczynom dwie nagrody ECHO. Niebawem, bo w marcu 2001 roku ukazała ich debiutancka płyta zatytułowana "Elle'ments". Album cieszył się ogromną popularnością w Niemczech i Austrii. Drugi singel "Rivers of joy" nie odniósł takiego sukcesu jak pierwszy (ulokował się na 7 miejscu). Dziewczyny nagrały piosenkę i teledysk do coveru "There must be an angel", który stał się wielkim hitem i poszybował na 1 miejsce list przebojów w Niemczech, Brazylii i Austrii. Następnie ukazał się singel "When the angels sing"/"Atlantis". "Atlantis" była przewodnią piosenką do bajki "Antlantyda-zaginiony ląd" Walta Disneya. W grudniu ukazała się reedycja płyty "Elle'ments" winter edition z bonusowymi piosenkami takimi jak: "100% emotional", "There must be an angel" czy "What am i supposed to do".

W roku 2002 zespół No Angels wydał nowy krążek - Now... Us!. Dziewczyny same skomponowały piosenki, między innymi "Come Back", "Shield Against My Sorrow", "Stay", "Say Goodbye" i "Something about us" . Album promował clip do "Something about us", który został nagrodzony nagrodą ECHO w kategorii "Najlepszy Teledysk".

W sierpniu ukazał się nowy singel "Still in love with you" do którego teledysk nakręcony został w Hiszpanii. Piosenka stała się hitem m.in. w Polsce. Pod koniec roku ukazały się 2 następne single "Let's go to bed" i cover "All cried out", które nie odniosły wielkiego sukcesu. Dziewczyny wydały reedycje płyty "Now..us!-winter editon" z bonusami: "Three words" czy "All cried out", a także nagrały swoje hity w aranżacji big band. W grudniu ukazała się płyta i dvd "When the angels swing".

Ich trzecia płyta "Pure" ukazała się we wrześniu 2003 roku. W tym samym roku odeszła z zespołu Jessica (na rzecz macierzyństwa i kariery solowej). Dziewczyny przygotowały 13 piosenek, w tym cztery, w których poszczególne członkinie No Angels śpiewają solo. Album promował clip do "No Angel (It's all in your mind)" który zdobył 1 miejsce na listach niemieckich. W sierpniu ukazał się następny singel "Someday", który trafił na 5 miejsce list przebojów,a pod koniec września dziewczyny nakręciły teledysk do "Feelgood lies" w Berlinie. W planach był także clip i singel do "Eleven out of ten" jednak nigdy te zamiary nie były zrealizowane. No Angels postanowiło zakończyć działalność. W grudniu 2003 roku ukazał się album "The Best of No Angels", z którego pochodzi ostatni singel "Reason" (nowa wersja piosenki "That's the reason" z albumu "Elle'ments") będący podsumowaniem kariery zespołu.

W 2007 roku dziewczyny z No Angels w składzie: Nadja, Lucy, Sandy, Jessica powróciły z nowym albumem. Vanessa zrezygnowała na rzecz kariery solowej. Uważa, że zespół ją ogranicza muzycznie. Płyta "Destiny" ukazała się w marcu, pierwszym singlem promującym nowy album była piosenka "Goodbye to yesterday" osiągając 4 pozycje w Niemczech. Kolejny singel "Maybe" przeszedł bez echa w kraju. Trzeci singel "Amaze Me/Teardrops" został wydany w dwóch wersjach. W grudniu dziewczyny nagrały nową piosenkę "Life is a miracle" która promowała bajke "Kleiner DoDo" Warner Bros. Na początku 2008 roku zespół wziął udział w niemieckich preselekcjach do Eurowizji. Zwycięstwo z piosenką "Disappear" dało dziewczynom możliwość reprezentowania Niemiec w konkursie w Belgradzie i zaowocowało wydaniem reedycji płyty "Destiny". Niestety piosenka nie została doceniona w Europie i zajęła 23. miejsce przed reprezentantami Wielkiej Brytanii i Polski[1].

11 września 2009 roku ukazał się piąty studyjny album zespołu "Welcome To the Dance", który był nagrywany w USA. Pierwszym singlem promującym album jest piosenka "One Life". Album nie odniósł sukcesu i wytwórnia Polydor wstrzymała wydanie drugiego singla, którym miała być piosenka "Derailed". Utwór został jedynie rozesłany do stacji radiowych. We wrześniu 2010 z zespołu odeszła Nadja Benaissa. Wokalistka została skazana na 2 lata pozbawienia wolności w zawieszeniu oraz 300 godzin prac społecznych. Sąd uznał ją winną zarażenia wirusem HIV swoich partnerów seksualnych.

Dyskografia Edytuj

AlbumyEdytuj

Rok Album Pozycje na listach
Germany flag Austria flag Switzerland flag EU
2001 Elle'ments 1 1 1 5
2002 Now...Us! 1 2 4 7
When the Angels Swing (Live Album) 9 22 - -
2003 Pure 1 2 9 10
The Best of No Angels 5 17 58 -
2004 Acoustic Angels (Live Album) 80 - - -
2007 Destiny 4 14 22 14
2008 Very Best of No Angels - - - -
2009 Welcome to the Dance 26 65 95 -

SingleEdytuj

Rok Singel Album Pozycje na listach
Germany flag Austria flag Switzerland flag Poland flag Latvia flag Lithuania flag Hungary flag Brazil flag United-States flag EU Świat
2001 Daylight in Your Eyes Elle'ments 1 1 1 - - - - 1 36 3 20
Rivers of Joy 7 11 10 - 22 - - - - 18 -
There Must Be an Angel 1 1 2 - 9 - - 1 - 3 36
When the Angels Sing / Atlantis Elle'ments / Now ... Us! 5 5 16 - - - - - - 12 -
2002 Something about Us Now ... Us! 1 1 11 - 27 - 37 - - 3 35
Still in Love with You 2 4 10 - 24 - 39 - - 8 -
Let's Go to Bed 12 46 - - - - - - - 50 64
All Cried Out Now ... Us! / When the Angels Swing 18 23 56 - - - - - - 70 -
2003 "No Angel (It's All in Your Mind) Pure 1 10 46 - - - - - - 4 25
Someday 5 16 36 - - - - - - 16 35
Feelgood Lies 3 12 29 - - - - - - 12 -
Reason The Best of No Angels 9 12 28 - - - - - - 42 54
2007 Goodbye to Yesterday Destiny 4 21 16 52 - 20 - - - 19 -
Maybe 36 62 - - - 36 - - - - -
Amaze Me/Teardrops 25 - - 34 - - - - - - -
2008 Disappear 4 37 96 - - 23 16 - - 21 -
2009 One Life Welcome to the Dance 15 29 - - - - - - - 114 -

Edycja Kraj Tytuł Piosenki Uczestnik Punkty Miejsce
15. WSC Germany flag Niemcy Ain´t Gonna Look The Other Way Steve 55 24
Poprzednik
Roger Cicero
Reprezentant Niemiec na
Następca
Subway to Sally

16. IFP Germany flag Niemcy Derailed Stevensson półfinał

LinkiEdytuj

Przypisy

  1. Niemcy zajęły 23. miejsce w finale przed Wielką Brytanią i Polską dzięki otrzymanym punktom. Niemcy otrzymali najwyższą notę w głosowaniu, czyli 12 punktów, Polska najwięcej dostała 10 punktów, a Wielka Brytania 8.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki