FANDOM

Paris Whitney Hilton (ur. 17 lutego 1981 roku w Nowym Jorku, USA), przyszła dziedziczka sieci hoteli, która jest również modelką, a także początkującą aktorką i piosenkarką. Jest znana przede wszystkim dzięki skandalom obyczajowym.

KarieraEdytuj

Większość swojego dzieciństwa spędziła w Waldorf-Astoria na Manhattanie. Gdy w 2000 roku dostała dyplom ukończenia szkoły podstawowej, natychmiast zaczęła dążyć do sławy poprzez poznanie takich projektantów, jak Tommy Hilfiger, Marc. Pojawiła się w GQ, Vanity Fair i FHM. Spróbowała swoich sił w biznesie, zakładając agencję modelek oraz firmę produkującą kosmetyki, ale interesy się nie powiodły. Razem ze swoją siostrą zaczęła uczęszczać na przyjęcia w celu zwrócenia na siebie uwagi. Zaczęła pojawiać się w filmach. Zadebiutowała w 1991 roku w komedii romantycznej Wishman trzecioplanową rolą dziewczynki na plaży. Jej drugim filmem był Sweetie Pie. Zagrała też samą siebie w filmie pt. Zoolander, a także w filmie Nine Lives. W 2003 roku zadebiutowała w reality show pt. The Simple Life ze swoją przyjaciółką Nicole Richie. Po sukcesie pierwszego reality show powstawały kolejne edycje tego samego programu, w których występowała dalej z Nicole. W 2004 roku zagrała małą rolę w komedii romantycznej pt. Mama na obcasach. Dopiero w 2005 r. dostała większą rolę w horrorze Dom woskowych ciał. Występ jej w tym filmie nie został dobrze przyjęty przez krytyków filmowych. Za rolę w tym filmie dostała Złotą Malinę w kategorii Najgorsza aktorka drugoplanowa. Jej rola spodobała się natomiast amerykańskim nastolatkom, do których był adresowany ten film, co zaowocowało nominację do MTV Movie Awards w kategorii Najlepsza przerażona rola.Paris Hilton pragnie też zrobić karierę muzyczną. Nagrała kilka singli między innymi "Don't Touch It", "Turn It Up" i "Caught Up In The Rapture". W lecie roku 2006 ukazał się jej debiutancki album pod tytułem "Paris", natomiast pierwszy singel z krążka nosił nazwę "Stars Are Blind".

DyskografiaEdytuj

2006- "Paris"

SingleEdytuj

L.P. Tytuł
1 "Stars are blind"
2 "Nothing In This World"

Edycja Tytuł Piosenki Uczestnik Punkty Miejsce
8. IFP United-States flag Screwed Kozioł Półfinał Półfinał

Więcej z Fandomu

Losowa wiki