FANDOM

Rob Thomas, wł. Robert Kelly Thomas, urodzony 14 lutego 1972 roku w Landstuhl.

Biografia Edytuj

Amerykański pop-rockowy muzyk, wokalista i autor tekstów. Był głównym tekściarzem i wokalistą zespołów Matchbox Twenty i Tabitha's Secret (1993-95), od 2005 roku występuje jako artysta solowy.

Urodzony w bazie wojskowej w Niemczech, dorastał w stanie Karoliny Południowej i na Florydzie. Ukończył szkołę średnią Lake Brantley High School.

W 1996 roku wraz z grupą Matchbox Twenty nagrał single: "Push", "3 A.M.", "Real World", "Back 2 Good", "Bent", "If You're Gone", "Mad Season", "Disease", "Unwell", "Bright Lights" i "How Far We've Come".

W 2000 roku otrzymał trzy nagrody Grammy za napisanie i zaśpiewanie piosenki "Smooth" znajdującej się na albumie Carlosa Santany "Supernatural".

Od 19 kwietnia 2005 roku ukazał się jego "…Something to Be". Jego pierwszy singiel "Lonely No More" trafił na szóste miejsce amerykańskiej listy przebojów Billboard Hot 100.

W dniu 2 października 1999 roku poślubił Marisol Maldonado. Ma syna Maisona Avery'ego Williama Thomasa (ur. 10 lipca 1998) z poprzedniego związku. Zamieszkali w Beverly Hills.

Albumy Edytuj

Rob Thomas ma na swoim koncie trzy albumy.

  • 2005: …Something to Be
  • 2005: Something More
  • 2006: iTunes Originals - Rob Thomas.

Piosenka "Streetcorner Symphony" reprezentuje Luksemburg w 13. Worldvision Song Contest. Utwór zajął 10 miejsce w półfinale uzyskując 44 punkty.

Poprzednik
Brak udziału
Reprezentant Luksemburga na
Następca
Brak udziału

Zalążek artykułu To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli potrafisz, rozbuduj go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki